Det mesta är sig likt med innebandyn för den kommande säsongen. Mitt i sommarvärmen, känns det kanske som att det är rätt långt bort – men det går snabbare än vad vi känner och snart är hösten här.
Likt föregående säsong så kommer Nyfors delta med ett lag i damernas Division 1 och Torshälla finns med i herrarnas Division 2.
Värt att notera, är att det fortsatt kommer bli en hel del Division 3-derbyn. Standard, Mesta och Torshälla U är kvar. Totalt är det 13 (!) lag som deltar. Så det kommer bli en del kamper.
Damer Div 1:
Nyfors
Herrar Div 2:
Torshälla IBK
Herrar Div 3:
Torshälla U
Mesta IBK
IK Standard











