Här är lagen som deltar i innebandyns serier

Det mesta är sig likt med innebandyn för den kommande säsongen. Mitt i sommarvärmen, känns det kanske som att det är rätt långt bort – men det går snabbare än vad vi känner och snart är hösten här.

Likt föregående säsong så kommer Nyfors delta med ett lag i damernas Division 1 och Torshälla finns med i herrarnas Division 2.

Värt att notera, är att det fortsatt kommer bli en hel del Division 3-derbyn. Standard, Mesta och Torshälla U är kvar. Totalt är det 13 (!) lag som deltar. Så det kommer bli en del kamper.

Damer Div 1:
Nyfors

Herrar Div 2:
Torshälla IBK

Herrar Div 3:
Torshälla U
Mesta IBK
IK Standard

Johannes Wahlberg
Johannes Wahlberghttps://www.eskilstunasporten.se
Medgrundare till Eskilstunasporten. Ansvarig för portalen. Vill du komma i kontakt med mig? Maila gärna!
- Reklam -
Annons för Eskilstuna Golfklubb Annons för Digitalera Annons för El & fastighetsservice AB Annons för Trendspa Annons för Fotograf Erik Kruse AB Annons för MAX500 AB Annons för Idrottsföreningars samorganisation i Eskilstuna

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Relaterade artiklar

Senaste nytt